|
Java 2 Útikalauz programozóknak 5.0 | ||||||||
| ELŐZŐ TÍPUS KÖVETKEZŐ TÍPUS | MEGOSZTVA EGY LAPON | ||||||||
| ÖSSZEFOGLALÁS: Beágyazások | Mezők | Konstruktorok | Metódusok | RÉSZLETEK: Mezők | Konstruktorok | Metódusok | ||||||||
java.lang.Objectelte.java2_utikalauz5.j2me.SpriteMidlet.Sprite
| Mezők | |
|---|---|
private int |
aktFazis
|
private Image[] |
kepek
|
private int |
posX
|
private int |
posY
|
private int |
sebessegX
|
private int |
sebessegY
|
| Konstruktorok | |
|---|---|
SpriteMidlet.Sprite(Image[] kepek,
int posX,
int posY,
int sebessegX,
int sebessegY)
|
|
| Metódusok | |
|---|---|
void |
lep()
|
void |
paint(Graphics g)
|
| java.lang.Object osztálytól örökölt metódusok |
|---|
clone, equals, finalize, getClass, hashCode, notify, notifyAll, toString, wait, wait, wait |
| Mezők részletezése |
|---|
private Image[] kepek
private int aktFazis
private int posX
private int posY
private int sebessegX
private int sebessegY
| Konstruktorok részletezése |
|---|
public SpriteMidlet.Sprite(Image[] kepek,
int posX,
int posY,
int sebessegX,
int sebessegY)
| Metódusok részletezése |
|---|
public void paint(Graphics g)
public void lep()
|
Java 2 Útikalauz programozóknak 5.0 | ||||||||
| ELŐZŐ TÍPUS KÖVETKEZŐ TÍPUS | MEGOSZTVA EGY LAPON | ||||||||
| ÖSSZEFOGLALÁS: Beágyazások | Mezők | Konstruktorok | Metódusok | RÉSZLETEK: Mezők | Konstruktorok | Metódusok | ||||||||