Java 2 Útikalauz programozóknak 5.0

elte.java2_utikalauz5.j2me
SpriteMidlet.Sprite osztály

java.lang.Object
  extended by elte.java2_utikalauz5.j2me.SpriteMidlet.Sprite
Beágyazó osztály:
SpriteMidlet

class SpriteMidlet.Sprite
extends Object


Mezők
private  int aktFazis
           
private  Image[] kepek
           
private  int posX
           
private  int posY
           
private  int sebessegX
           
private  int sebessegY
           
 
Konstruktorok
SpriteMidlet.Sprite(Image[] kepek, int posX, int posY, int sebessegX, int sebessegY)
           
 
Metódusok
 void lep()
           
 void paint(Graphics g)
           
 
java.lang.Object osztálytól örökölt metódusok
clone, equals, finalize, getClass, hashCode, notify, notifyAll, toString, wait, wait, wait
 

Mezők részletezése

kepek

private Image[] kepek

aktFazis

private int aktFazis

posX

private int posX

posY

private int posY

sebessegX

private int sebessegX

sebessegY

private int sebessegY
Konstruktorok részletezése

SpriteMidlet.Sprite

public SpriteMidlet.Sprite(Image[] kepek,
                           int posX,
                           int posY,
                           int sebessegX,
                           int sebessegY)
Metódusok részletezése

paint

public void paint(Graphics g)

lep

public void lep()

Java 2 Útikalauz programozóknak 5.0