|
Java 2 Útikalauz programozóknak 5.0 | ||||||||
ELŐZŐ CSOMAG KÖVETKEZŐ CSOMAG | MEGOSZTVA EGY LAPON |
Az objektumorientált tervezés áttekintésefejezet példaprogramjai.
Tovább lásd:
részletes leírás
Osztályok | |
---|---|
Auto | Autó. |
Generator | Generátor. |
Jarmu | Jármű. |
JelzoLampa | Jelzőlámpa. |
Mento | Mentő. |
PrioritasosSor | Prioritásos sor. |
Utemezo | Ütemező. |
Az objektumorientált tervezés áttekintése
fejezet példaprogramjai.
Ha objektumorientáltan tervezünk, akkor először a rendszer objektumait vizsgáljuk, megpróbáljuk általánosan leírni ezeket, s csak ezután adjuk meg a programrendszer legfelső funkciójának pontos leírását. Ez aTartalomjegyzék a hivatkozott referenciákkal és felhasznált képekkel:bottom-up, vagyis alulról felfelé történő tervezés lényege. Ez azt jelenti, hogy a valódi komponensek szintjéről indulunk, és azokból építkezünk. Vagyis azon törekvés helyett, hogy az aktuális problémára a lehető legoptimálisabb megoldást adjuk, megkísérlünk egy jó megoldást adni, azzal minimalizálva az erőfeszítéseket, hogy az előző eredményekből építkezünk, és arra törekszünk, hogy az általánosság lehető legmagasabb szintjét érjük el, megkönnyítve ezzel a további fejlesztéseket.
Utemezo
példamegvalósítás
|
Java 2 Útikalauz programozóknak 5.0 | ||||||||
ELŐZŐ CSOMAG KÖVETKEZŐ CSOMAG | MEGOSZTVA EGY LAPON |